sobota, 29 kwietnia 2017

Moja jazda ~ 9 Wielkie powroty


Jazd nie pisałam, ponieważ nie jeździłam przez ok. 2 tygodnie na Simbie. Przez pewien incydent, o którym wolę się nie rozpisywać. W międzyczasie skakałam ok. 70 cm. Na Wichrze. Na jeździe jechaliśmy czworobok na brąz.
Wszystko było super tylko po środkowym kole nie chciała zagalopować, więc dostała bata i dalej poszło gładko. Zauważyłam, że w jedną stronę galopuje chętniej niż w drugą. Przejście z półsiadu do pełnego siadu skutkowało galopem, ale udało mi się to opanować. Na początku jazdy wsiadłam na Kubę (Amora), bo miałam na nim jeździć, jednak po narożniku, w którym zaczął energicznie brykać zamieniłam go na Simbę. Gdy już na niej siedziałam to było takie WOW. Bo jest z rekreacji prawdopodobnie największa (Nie wiem jak Dachoma) i było tak wysoko, że przez chwilę bałam się o swoje życie, jednak później się przyzwyczaiłam. Jazda była super i wow. Jak stępowaliśmy na koniec jazdy to zsiadłam i się dowiedziałam, że mam charakterystyczny sposób zsiadania, a mianowicie przekładam prawą nogę nad szyję i się zsuwam. Jest to według mnie lepsze niż schodzenie klasycznie, ponieważ normalnie zawsze zahaczam o zad konia.

**********************************************************************************

Mój dzień
Taki suprise. To będzie tak ogółem, bo nie chce mi się rozpisywać. Tak więc standardowo przyszłam i chodziłam nie wiedząc co ze sobą począć. Po pewnym czasie przyszła Miśka i postanowiłyśmy pójść na łąki po Litka. Był tylko taki problem, że konie stały 30 min drogi od stajni i Litek był w boksie. Tak, nie zauważyłam. Ale droga była fajna, zabawna i super. Po tym jeździłam, a potem pomagałam innym ludziom ogarnąć konie. Około 15 Oliwka wyciągnęła Dachomę i zaczęła ją czyścić, a mnie zaprzęgła do zaplatania (zdjęć brak). Gdy już Dachoma poszła do boksu to wzięłam Simbę i zaczęło się. Po wyczyszczeniu wyciągnęłam kanapki i dałam jedną Oliwce co było najgorszą decyzją (:P). Simba to zobaczyła i zaczęła się dzika pogoń.
xD

Jeszcze na koniec poproszę was o pytania na Q&A. Zadawajcie od 8 do 10 pytań :3. 

1 komentarz:

  1. 1. Ile jeździsz konno?
    2. Masz BOJa? SOJa?
    3. Twój ulubiony koń po Simbie?
    4. Zbierasz figurki koni?
    5. Twoja ulubiona maść konia?
    6. A rasa?
    7. Twój ulubiony film?
    8. A książka?

    OdpowiedzUsuń

Nazwa: