czwartek, 24 sierpnia 2017

Top 5 maści koni

Znalezione obrazy dla zapytania maść konia
Zdjęcie z google
Z powodu mojego braku kreatywności dzisiaj na blogu będzie luźny post. Przedstawię wam dzisiaj moje top 5 ulubionych maści koni!
5. Na 5 miejscu plasuje się dapple grey pinto. Popatrzcie na te cudne plamki i się nie zakochajcie!
Znalezione obrazy dla zapytania dapple grey pinto

 4. Niestety nie pamiętam jak nazywała się ta maść, ale wręcz ją ubóstwiam. Taką i jak jest siwek z czarną grzywą i ogonem.
 Podobny obraz

3.  Siwy jabłkowity. Najlepiej jak ma jeszcze grzywę z czarnymi pasemkami. W stajni mamy jednego takiego konia- Kometę (zwaną Piranią).
Znalezione obrazy dla zapytania dapple grey

2. Cremello. Mówiłam już, że wielbię rybie oczka?
 Znalezione obrazy dla zapytania cremello horse

1. Kary, kary, kary. Tu musiał być kary! Kocham kare konie, a jak jeszcze mają odmianę i to taką dużą i skarpetki to po prostu idzie się zakochać!

Podobny obraz

5 komentarzy:

  1. Karusy są mega. Tak po prostu. Rybie oczka też lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kary - maść, która najbardziej mi się spodobała. Jest śliczna, ah, no po prostu tylko patrzeć na to zdjęcia haha.

    pozdrawiam,
    maruta-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kare są cudowne ❤ mnie się one zawsze tak jakoś magicznie kojarzą ja kocham szpaki i różane szpaki moje skarby ❤ na jednym takim jeździłam (Jankesie) taki śiczny, że nic tylko sesje robić.
    Pozdrawiam!
    Joffi

    OdpowiedzUsuń
  4. Maść spod numeru 4 to kara srebrna. Fajny ranking, mi się też kare podobają, chociaż wolę jasne konie.

    OdpowiedzUsuń

Nazwa: