środa, 22 lutego 2017

Czarownica ~ Nominacja przez ZuZuHorse

Z czarownicą kojarzy mi się postać z Legionu Samobójców, a mianowicie Enchantress. Jest to zwykła kobieta, archeolog, która podczas ekspedycji weszła do złej jaskini. Znalazła tam posążek, w którym była dusza wiedźmy, przełamała go i Enchantress w nią wstąpiła. Demona mogła kontrolować tylko osoba, która miała jego serce. Polegało to na tym, że przez ukłucie serca demona, on zmieniał się w panią archeolog. Demon mógł przemieszczać się wszędzie. Z czarownicą kojarzy mi się dlatego, że włada czarami, jest zła (w postaci demona) i przede wszystkim mroczna.


Enchantress ma dwie postacie, słabszą:

Znalezione obrazy dla zapytania enchantress

























i mocniejszą:
Podobny obraz

Jest to moja ulubiona postać z tego filmu. W filmie obudziła także swojego brata i próbują razem opanować świat, jednak w tym przeszkadza im Harley wyrywając demonowi serce.
Nominuję Weronę. Z czym ci się kojarzy ninja?

7 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tego filmu, ale skojarzenie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam serdecznie do obejrzenia. Można zobaczyć na cda.
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  2. Fajne skojarzenie =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film, bardzo fajna przygodówka, Harley mnie najbardziej rozśmieszyła :) Jak na niekorzyść oglądałam to wtedy, gdy się dowiedziałam, że Carrie Fisher nie żyje
    :( Enchantress jakoś niezbyt lubię, ale lubię tę modelkę, która ją grała - mianowicie Carę Delevigne ♥ Dla mnie jest po prostu cudna :)
    Bardzo ciekawe skojarzenie, pozdrawiam bardzo serdecznie, wpadniesz do mnie? :)
    Życzę miłego weekendu ♥
    Emma Profond ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej z legionu lubię enchantres ❤❤❤❤❤ bardzo fajne sokojarzenie :>
    Pozdrawiam cieplutko !
    Bri

    OdpowiedzUsuń

Nazwa: