sobota, 25 lutego 2017

Końskie strony, aplikacje

Tak jak w nazwie posta dzisiaj podam wam parę końskich stron, aplikacji. Życzę miłego czytania (pamiętajcie aby zostawić po sobie komentarz).

1.My horse
 Podobny obraz
W tej grze na telefon mamy własnego konia. Zaczynamy z gniadym koniem o imieniu Beauty, jednak imię można zmienić. Tego konia trenujemy i startujemy z nim w zawodach. Po ukończeniu wszystkich zawodów dostajemy karego konia za darmo. W grze można kupować akcesoria dla konia oraz inne konie za diamenty, które trudno zdobyć.




2.Lucky Horse Magazine
 Znalezione obrazy dla zapytania lucky horse magazine
Są to internetowe gazetki o koniach (na telefon). Aktualnie jest ich cztery. W gazetce są różne ciekawe informacje, komiksy i animowane krótkie filmiki. gazetkę bardzo polecam, spodobała mi się bardziej niż ..W Siodle".

3.Pinterest
 Znalezione obrazy dla zapytania pinterest
Może nie jest to typowe o koniach, jednak jak się poszuka to się znajdzie piękne zdjęcia koni i nie tylko. Jest to darmowa aplikacja na telefon, jedynie trzeba się zalogować przez FB, IG lub założyć konto.

4.Draw Horses
 Znalezione obrazy dla zapytania draw horses step by step
Jest tego naprawdę multum! Wpiszecie tylko w wyszukiwarce, sklepie paly i wysypuje wam ich się masa. Ja z nich korzystam kiedy mi się nudzi i nie mam co robić to rysuję.

5.Gallop.pl
 Znalezione obrazy dla zapytania gallop.pl
Jest to bardzo przydatna stronka, na której znajdziecie niemal wszystko. Są też tam nowinki z końskiego świata.

2 komentarze:

  1. Miałam napisać posta o LHM, ale tutaj wszystko dobrze odpisałaś w kilku zdaniach. Z aplikacji mogę polecić Star Stable Horses (nie trzeba się logować), a ze stron konnacafe.pl
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SSH nie wiedziałam zobaczę co jest a zaraz sprawdzę co to konnacafe

      Usuń

Nazwa: