wtorek, 28 lutego 2017

Kopystka Axel ~ Recenzja

KOPYSTKA GUMOWANA AXEL GRANATOWO-BŁĘKITNA 
Kopystka firmy Axel w kolorach ciemno niebieski-niebieski. Kopystka jest wykonana z gumy, pręt z metalu, a szczotka z jakiegoś włosia (ktoś wie z jakiego?) Na dole kopystka ma dziurkę do której można przywiązać sznurek. Szczotka z przodu i z tyłu ma wypustki dzięki czemu nie wypada z ręki i wygodnie się ją trzyma.Jednak jest minus. Włoski ze szczotki się rozwarstwiają czyli nie są jak na zdjęciu w kształcie prostokąta tylko odchodzą włoski.Szczotka szybko się brudzi i trudno się ją myje. Jednak, gdy koń ją nadepnie to się nie rozwala.


Przejdźmy do plusów i minusów.

Plusy:
  • Mała cena- 6zł.
  • Kolorystyka
  • Nie rozwala się
  • Wygodne trzymanie w ręku
  • Możliwość przyczepienia zawieszki
Minusy:
  • Trudno się ją czyści
  • Szybko się brudzi
  • Rozwarstwia się
Szczotkę oceniam na 7/10 i polecam jeśli ktoś szuka.

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie się nie wyświetla :/ Z tego co wygooglowałam kosztuje nie 6, a 9/10 złotych ;) Kopystka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w equus poincie są różne ceny. A ze zdjęciem niestety nie mogę nic zrobić

      Usuń
  2. Może zapisz i wstaw? U mnie zawsze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być fajna ;)
    Jak moja się zużyje to sobie tej poszukam. Aktualną też mam ciemno niebieską :D
    Pozdrawiam cieplutko !!! :*
    Bri

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Więcej informacji o szczotce nigdy nie widziałam! Super pomysł! Ty taką masz? Ładna tapeta.
    Pozdrawiam i zaprasza na bloga!
    Weronika
    https://whenthelasthopedies.blogspot.com/
    http://artisticphotolife.blogspot.com/
    http://mylifontheedge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nazwa: