środa, 11 stycznia 2017

Czaprak schooling fouganza - czy się opłaca?

Czy warto?
Najpierw zacznijmy od plusów. Po pierwsze czaprak pasuje na konie powyżej 160cm. Po drugie ma rozpinane rzepy, a po trzecie ma ładny kolor. I jeszcze jedno. Jest przeceniony ze 119zł na 55zł bez grosika oraz łatwo się zmywa sierść i bród.


Minusy są takie, że nie ma pasków, które się przyczepia do popręgu. Siodło na czaprak trzeba zakładać powoli, ponieważ się fałduje. Gdy dostajemy czaprak to jest przy nim karteczka z napisem jakich wymiarów jest czaprak i jak należy prać. Czaprak na prawdę ma ciemniejszy odcień niż na zdjęciu. Koniom wszelakiej maści jest w nim do twarzy. Czaprak poza tym dobrze chłonie pot. Ciekawą opcją w tym czapraku, że na zamówienie mogą naszyć wybrany wzór po bokach czapraka. Jest to za darmo! Czaprak kupiłam we Wrocławiu, jednak dochodzi do domu w przeciągu dwóch dni. Według mnie czaprak jest dobrą okazją jeśli chodzi o jazdę. Oceniam go na 8/10. jutro wstawię zdjęcie kobyłki w czapraku. Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie tym opisem 😉 a ostatnio zastanwiam się właśnie nad nowym czaprakiem chociaż myślałam o eskadronie ten też wydaje się Fajny. Czekam na fotki 💜 fajny post czekam na więcej i pozdrawiam cieplutko !!!
    Ofellia

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój czaaaaaaaaaaaaaaaaaaaprak!
    No, nie mój, stajenny, ale w nim jeździłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są te kolory związane z czerwienią, szkarłat ♥ Tak sądzę, że tym siwym koniom będzie bardzo ładnie w tym kolorze, w odróżnieniu od karych, jakoś te dwa kolory...ekhm...ekhm.. no dobra, lubię połączenie czerwonego i czarnego, ale chyba nie na koniach. :)
    No to ten koń troszkę wyższy ode mnie, ja mam 158,3 cm :)
    Życzę przyjemnej i udanej jazdy, niech czaprak się dobrze sprawdza ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Twoja fanka i czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam czaprak z fouganzy kolor czerwony. Super się w nim jezdzi

      Usuń
  4. Dzięki nawet nie wiecie jak przyjemnie jest zacząć przygodę z blogiem i już mieć tak pozytywne komentarze :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Nazwa: